Catégorie : Modules complémentaires de Act!
Écrit par Ken Quigley
10 mars 2022
Some questions are easier to answer than others, but sometimes the trick is in asking. If you want to understand what your customers need or want, ask them, but this is often easier said than done. For instance, do many business people have time to call all their customers, arrange a meeting time, and then extract from them what they want or need...
Catégorie : Actualités
Écrit par Ken Quigley
9 mars 2022
Si vous avez été prêt à plonger dans une plus grande efficacité CRM en 2022, c’est le moment d’agir! Dans le cadre de notre compagne la Folie de Mars Mobile, nous offrons des abonnements gratuits de Handheld Contact (valeur de 84$ US) à tous les clients qui achètent une nouvelle licence Act! en mars. Que cela soit une nouvelle licence pour un...
Catégorie : Modules complémentaires de Act!
Écrit par Ken Quigley
8 mars 2022
Recently Act! posted a blog with the title "How CRM integrations help grow your business", wherein it described the benefits of 3rd party CRM integrations, along with a number of suggestions for which you would help you get the most from a CRM. While we won't repost their blog content in detail, but the high-level reasons they listed for how CRM...
Catégorie : Modules complémentaires de Act!
Écrit par Ken Quigley
7 mars 2022
Everyone likes a deal, and the more you spend, the more you should save. This premise was the inspiration behind our new Linktivity Bundle which includes all our products for only $300. If purchased individually, these combined programs would cost $588/year, so this bundle represents 50% off the normal list price. But more than just savings...
Catégorie : Modules complémentaires de Act!
Écrit par Ken Quigley
27 février 2022
On March 3rd Keystroke will host our first webinar on Link2quotes to introduce this new online quoting system to the Act! market. Link2quotes is unlike any other quoting solution for Act! in that it integrates with all subscription versions of Act! through the WebAPI. Why is this important? The WebAPI allows for instant data exchange between the...
Catégorie : Actualités
Écrit par Ken Quigley
22 février 2022
For the month of March, all new and renewing Keystroke subscriber customers have something new to look forward to, and that is a 3-month trial of almost all our Linktivity products. During February and into early March we've been hosting weekly deep-dive webinars on each of the products in the Linktivity Suite, and now that Link2quotes is about to...
Catégorie : Actualités
Écrit par Ken Quigley
17 février 2022
Keystroke is pleased to welcome Shannon Hawthorne, of Essentials Software, to the Keystroke Sales Team. Shannon is a long time Act! Certified Consultant based out of Atlanta, Georgia, having gotten certified in the same class as our support manager, Michael Kadlub, back in 1998. We got to know Shannon a few years ago when she joined our Keystroke...
Catégorie : Modules complémentaires de Act!
Écrit par Ken Quigley
15 février 2022
Sondages : Généralement, une entreprise qui publie la satisfaction des clients démontre qu’elle se soucie de sa clientèle. Si une entreprise encourage les gens à soumettre leurs rétroactions c’est qu’elle vise l’excellence en matière de satisfaction client et recherche l’assurance et la confiance du public. Vous avez le même engagement à l’égard...
Catégorie : Modules complémentaires de Act!
Écrit par Ken Quigley
15 février 2022
La page Carrières :  Toutes entreprises auront besoin d’embaucher des gens de temps à autre. Vous pouvez insérer un formulaire dans votre page Carrières et diriger des services tiers comme Monster.com, Indeed.com ou même LinkedIn vers cette page. Les candidats peuvent ensuite remplir le formulaire en ligne et y téléverser leur curriculum...
Catégorie : Modules complémentaires de Act!
Écrit par Ken Quigley
14 février 2022
Formulaires de demande de service ou de devis : Bien que nous aimerions penser que les gens consulteront notre site Web et nous appelleront durant les heures de travail, la réalité est que la plupart des gens visitent nos sites après les heures d’ouverture. Si votre site Web doit être ouvert 24 heures par jour, sept jours par semaine...

Qui sommes-nous ?

Spécialistes dans les solutions CRM pour les petites et moyennes entreprises, à travers des services de conseils, de déploiement, d’hébergement, de support et de développement logiciel.

Keystroke est le revendeur #1 de Act! au monde depuis 1994. 

ÉCRIRE À KEYSTROKE

Nous contacter

Quebec   Équipe de Montréal
Sans Frais : 888.880.0449
Bureau : 514.666.7587

Toronto   500 Gordon Baker Rd.
Toronto, ON, M2H 3B4
Sans Frais : 800.857.0558
Bureau : 416.499.3090
Fax : 416.499.1090

Kitchener   250 Woolwich St. S.
Breslau, ON N0B 1M0
Sans Frais : 800.939.4737 Ext. 1
Bureau : 519.579.1408

 
paybillicon56x58px  

Effectuer un paiement en ligne

 

Du lundi au vendredi : 9h à 17h 
Samedi et dimanche: Fermé

Your Cart

×
Customers that ordered this item frequently bundle it with the following products or services for the best user experience
Save 10% on eligible items when bundled with this product
Nom Qté Prix
NT (GST) USD $ 26.25
Total USD $ 525.00
Classroom Training - End User Course
+
USD $ 325.00
Qsales Classic: Qsales_Classic_WSS
+
USD $ 200.00
Terminer ma commande
Continue shopping