Le panier est vide
Connexion

Connexion à votre compte

Identifiant
Mot de passe
Maintenir la connexion active sur ce site

Créer un compte

Pour valider ce formulaire, vous devez remplir tous les champs.
Nom
Identifiant
Mot de passe
Répétez le mot de passe
Adresse e-mail
Répétez l'adresse e-mail
Captcha
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
10 juillet 2020
Si vous avez visité notre site Web récemment, www.keystroke.ca , vous avez sans doute remarqué quelques nouveaux caractères orange répartis sur la plupart des sliders de page d’accueil. Ces nouveaux caractères ont été présentés pour illustrer les caractéristiques des programmes et services que nous offrons, alors que nous passons de la promotion...
Catégorie : General
Écrit par Ken Quigley
30 juin 2020
As most of our customers know, the Keystroke Team is comprised of approximately 60% Canadians, 30% Americans, and about 10% International. This week is a special one for the North American staff in that there are separate statutory holidays for both Canada and the Unite States, July 1st (Canada Day) and July 3rd (Independence Day). On July 1st...
Catégorie : Actcessories
Écrit par Ken Quigley
29 juin 2020
Anyone in sales right now will acknowledge business leads are becoming increasingly scarce during this pandemic, which is why it’s more important than ever to convert what few leads there are, as quickly as possible. And while many may debate what constitutes a good lead or the best source for them, there is no disputing the fact that people...
Catégorie : General
Écrit par Intro by Billy Clark
22 juin 2020
Introduction By default Act! Marketing Automation does not fully authenticate their email servers against your domain.  While this still allows for inbox placement for a great number of your recipients, it can make sending email to public domains like Yahoo, Google, or AOL difficult.  Those systems are constantly fighting against...
Catégorie : Marketing
Écrit par Ken Quigley
17 juin 2020
PC Mag defines marketing automation as "the smarter and more powerful older sibling of email marketing. Marketing automation lets marketers plan extended customer interactions without requiring manual intervention.” The problem with this explanation is most Act! users already confess to using only a small portion of their CRM's...
Catégorie : General
Écrit par Ione
17 juin 2020
Des preuves récentes ont montré que les pandémies mondiales, les troubles civils et la chute de l’économie mondiale n’ont pas empêchée les fraudeurs de courriels d’un iota. Quiconque pensait naïvement que ces fraudeurs seraient influencés par une conscience a mal compris leur ennemi. Ces gens sont des criminels qui exploitent la vulnérabilités des...
Catégorie : Actcessories
Écrit par Ken Quigley
15 juin 2020
Act! users understand the power and simplicity of Opportunities for managing their sales pipeline, but most have had to use Microsoft Word or Excel to render their customer-facing quotes. Sure, the process is simple enough for these users, but most acknowledge it is slower, creates duplication of work, and doesn't track the quoting process well...
Catégorie : Marketing
Écrit par Ken Quigley
12 juin 2020
When Billy Clark first joined Keystroke in late March of this year, we knew it was just a formality for him to become a MaaS Certified Consultant. He was, after all, one of the leading authorities in Act! Marketing Automation in the world, and the guy most Act! Consultants got escalated to for troubleshooting when he was with...
Catégorie : Open Mike
Écrit par Mike Muhney
11 juin 2020
As the Co-Inventor of ACT!, the product that literally created the software category known as Contact Managers, and is the product that has been acknowledged as the catalyst that started the entire CRM industry, you might expect me to be pro-CRM. I’m not. As is the case with so many things in life, we as people are often more likely to point the...
Catégorie : News
Écrit par Ione
9 juin 2020
AMA en avril - conclusion Le 30 avril, Keystroke terminera le mois de formation AMA (inscription ICI), et la dernière séance portera sur la ‘’délivrabilité’’ et l’optimisation de la boîte de réception. Alors que Billy Clark couvrira plusieurs côtés de délivrabilité et la façon d’améliorer votre placement dans la boîte de réception. Il y...

Qui sommes-nous ?

Spécialistes de solutions pour les PME efficaces et accessibles de n'importe-où favorisant la productivité.

Contacter Keystroke

Nous contacter

Toronto   500 Gordon Baker Rd. Toronto, ON, M2H 3B4
Toll Free : 800.857.0558
Office : 416.499.3090
Fax : 416.499.1090

Kitchener   250 Woolwich St. S. Breslau, ON N0B 1M0
Toll Free : 800.939.4737 Ext. 1
Office : 519.579.1408

Lundi au Vendredi: 9am à 5pm
Samedi et Dimanche: Fermé

Your Cart

×
Le panier est vide
Continue shopping