Le panier est vide
Connexion

Connexion à votre compte

Identifiant
Mot de passe
Maintenir la connexion active sur ce site

Créer un compte

Pour valider ce formulaire, vous devez remplir tous les champs.
Nom
Identifiant
Mot de passe
Répétez le mot de passe
Adresse e-mail
Répétez l'adresse e-mail
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
23 septembre 2020
Over the last couple of years, a lot has changed in the Act! world. With the introduction of Act! Marketing Automation, the sunsetting of Swiftpage eMarketing & Act! eMarketing, Support Policy changes, and the soon to be released SaaS solution, there has been a lot to keep track of. And as exciting as many of these changes are, much gets...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
22 septembre 2020
Whether you're an existing Act! Pro v22 customer who needs more licenses, or a past Act! Pro customer who missed their chance to upgrade, or even a past Act! Premium customer who wants to upgrade to a newer version of Act!, but avoid the subscription fees, ... We've got some great news! As many of you remember, back at the end of June 2020...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
15 septembre 2020
Swiftpage a annoncé un changement majeur dans sa politique de support technique, et les clients doivent en prendre note, car ces changements auront des répercussions pour ceux ou celles qui n’ont pas en place un plan de support payant. Voici l’énoncé de politique ci-dessous : Dans le cadre de notre engagement à offrir une expérience de support...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
15 septembre 2020
En 2014, nous avons introduit nos plans de support VIP populaires, et dans les années qui ont suivi, nous avons ajouté plusieurs nouveaux niveaux appelés VIP+, VIP Diamond, et enfin VIP Diamond Plus. La différence entre les niveaux de support était soit la quantité, soit la qualité du service. Lorsque nous avons introduit Orange Care à la...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
1 septembre 2020
As we finish up the summer and heads towards Labour Day, we continue the tradition started in August with a new "Keystroke Featured Product of the Month". There is nothing new about this concept, except that we'll be centering all our marketing, promotions and free training webinars around each month's featured product, while offering a 25% off...
Catégorie : Open Mike
Écrit par Mike Muhney
31 août 2020
As is so often the case, there are no absolutes when it comes to engaging with people as it pertains to your business. It seems, after all, that in that area it is and always will be a double-edged sword that could significantly help you succeed but within it also has the seeds of damaging, if not destroying altogether, your best laid plans and...
Catégorie : Act! Tips
Écrit par Ken Quigley
30 août 2020
Top 20 Most Popular Articles (in order from most to least popular) from http://help.act.comFrom the first half of August 2020 How to Reset IIS (Internet Information Services) Error: "Server Error in '/' Application. Runtime Error Description: An application error occurred on... How do I upgrade, add, or remove features from my Act! emarketing...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
30 août 2020
Occasionally, customers exceed their email sending limits and in future releases, we will include messaging within AMA, to alert customers when this occurs and provide self-serve options for them to instantly upgrade their packages. In the meantime, in cases where these overages are linked to an Act! Consultant, Swiftpage Account Managers will be...
Catégorie : General
Écrit par Ken Quigley
29 août 2020
Dr Spock once opined that the needs of the many should reliably outweigh the needs of the few.  I'm not sure if Swiftpage had this Spockian principal in mind when they recently decided to prioritize product development over technical support, but it would make sense if they did. Read more about this support policy change HERE The truth...
Catégorie : Actcessories
Écrit par Ken Quigley
28 août 2020
Lorsque nous avons publié le tout premier module de Act4Outlook il y a 5 ans, nous n’avions jamais imaginé qu’il serait le meilleur vendeur de tous les temps. En cours de route, nous avons eu de nombreux défis de limites avec le SDK (Software Development Kit) en essayant de prendre en charge les versions d’Office 32 et 64 bits et suivi d’Act v22...

Qui sommes-nous ?

Spécialistes de solutions pour les PME efficaces et accessibles de n'importe-où favorisant la productivité.

Contacter Keystroke

Nous contacter

Toronto   500 Gordon Baker Rd. Toronto, ON, M2H 3B4
Toll Free : 800.857.0558
Office : 416.499.3090
Fax : 416.499.1090

Kitchener   250 Woolwich St. S. Breslau, ON N0B 1M0
Toll Free : 800.939.4737 Ext. 1
Office : 519.579.1408

 
paybillicon56x58px  

Effectuer un paiement en ligne

 

Lundi au Vendredi: 9am à 5pm
Samedi et Dimanche: Fermé

Your Cart

×
Le panier est vide
Continue shopping