Le panier est vide
Connexion

Connexion à votre compte

Identifiant
Mot de passe
Maintenir la connexion active sur ce site

Créer un compte

Pour valider ce formulaire, vous devez remplir tous les champs.
Nom
Identifiant
Mot de passe
Répétez le mot de passe
Adresse e-mail
Répétez l'adresse e-mail
Captcha

Important notice for our customers – COVID-19

Catégorie : Act!
7 mai 2017
Partagé gracieusement de nos amis Australiens chez ActToday   Date de publication 10 novembre 2016 Écrit par Cate Dempsey Envisagez-vous ou utilisez-vous présentement un CRM comme Salesforce pour gérer vos relations d’affaires? Trouver le bon logiciel CRM (Contact Relationship Management) correspondant à vos besoin d’affaires est une tâche...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
6 mai 2017
Shared with gratitude from our friends at ActToday Date Posted January 10, 2017 Written by Cate Dempsey The all new Act! version 19 delivers a host of compatibility and productivity enhancements. Act! v19 is the only version of Act! that is compatible with Microsoft Office 64-bit. It also advances the new Act! Connections functionality to...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
6 mai 2017
Shared with gratitude from our friends at ActToday Date Posted September 15, 2015 Written by Cate Dempsey Integrating your small business software applications can revolutionise the way your small business works. By creating seamless integration between Act! and your back-office accounting software, you will gain the benefits of a fully...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
6 mai 2017
Shared with gratitude from our friends at ActToday Date Posted March 17, 2017 Written by Cate Dempsey When you make an investment in Customer Relationship Management (CRM) software, you want to see a return, therefore its vital to understand how CRM can be an asset to your business. For some people, they simply want a...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
6 mai 2017
Shared with gratitude from our friends at ActToday Date Posted March 30, 2017 Written by Nathan Horsley For Act! Premium users of version v18 or below that have moved to Act! Premium Subscription If you have received a new Act! Subscription licence (through Business Care or you have upgraded), you need to will need to register...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
6 mai 2017
Shared with gratitude from our friends at ActToday Date Posted April 18, 2017 Written by Michael Bryant You are an effective Act! user and proactively scheduling your To-Dos, Calls and Meetings to make sure that you do everything you said you would. Problem is, you have so many tasks that you cannot possibly get everything done...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
6 mai 2017
Shared with gratified from our friends at ActToday Date Posted April 18, 2017 Written by Michael Bryant When you get a new phone or computer, do you continue to use the ‘out-of-the-box’ settings or do you change the background, layouts etc? You’re probably like most people and like to create a personalised look that is tailored to...
Catégorie : Act!
6 mai 2017
Gracieusement partagé par nos amis chez ActToday – traduction libre par Marc Norton Originalement publié le 1er mai 2017 et écrit par Cate Dempsey   Plusieurs entreprises adoptent une solution CRM pour l’utiliser comme répertoire centralisé des informations de leur clientèle.  Toutefois, un CRM est bien plus qu’une base de données de clients. 
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
2 mai 2017
Important Update for Act! emarketing Basic Users Over the past few months, we’ve introduced several great improvements to Act! emarketing, like enhanced reporting, more control over scheduled sends, and increased visibility into the performance of email campaigns. We're reaching out today to let you know that there will be a couple of additional...
Catégorie : Act!
2 mai 2017
L’avertissement qui suit nous a été fourni par l’équipe de développement de Swiftpage, et nous avons choisi d’aviser nos clients de la situation qui peut les impacter.  Veuillez noter qu’il s’agit d’un trouble de Microsoft, et non de Act!, mais peut avoir un impact sur l’habileté de Act! à se connecter sur certaines versions de Outlook 2016. 

Qui sommes-nous ?

Spécialistes de solutions pour les PME efficaces et accessibles de n'importe-où favorisant la productivité.

Contacter Keystroke

Nous contacter

Toronto   500 Gordon Baker Rd. Toronto, ON, M2H 3B4
Toll Free : 800.857.0558
Office : 416.499.3090
Fax : 416.499.1090

Kitchener   250 Woolwich St. S. Breslau, ON N0B 1M0
Toll Free : 800.939.4737 Ext. 1
Office : 519.579.1408

Lundi au Vendredi: 9am à 5pm
Samedi et Dimanche: Fermé

Your Cart

×
Le panier est vide
Continue shopping