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Catégorie : Handheld Contact
Écrit par Ken Quigley
28 février 2017
Due to feedback from our beta testers, we have postponed the release of the update to the HHC Android client today, as well as the release of the IOS update on Friday into next week. As the Windows Console must be released after the mobile clients, we have pushed the release of that update into the following week. We owe it to our customers to...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
23 février 2017
Beginning with Act! v19.1, entitlement for Act! Premium will be enforced at the .x version level (e.g. 19.0, 19.1, 19.2, etc.) Q.  Why the change for Act! Premium? A.    With the move to subscription, customers are entitled to the most current software only if they are actively subscribed. The nature of the .x releases is...
Catégorie : Handheld Contact
22 février 2017
Avec l’ajout de deux nouveaux développeurs à notre équipe de Handheld Contact, nous avons accéléré le processus de développement et ainsi devancé la sortie prévue de certaines nouvelles fonctionnalités.  Nous avons récemment sondé notre clientèle leur demandant ce qu’ils aimeraient avoir dans HHC, et étions heureux de constater que les demandes...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
18 février 2017
By: Lindsay Boullin | 01/2/2017 (with edits by Ken Quigley) Every sector of the economy is undergoing a digital transformation. In a world of integration, information is a transferable resource that creates efficiencies, cost savings and competitive advantage when it’s allowed to flow. That’s why it makes absolute sense to look for ways to...
Catégorie : Handheld Contact
Écrit par Ken Quigley
17 février 2017
Imagine being away from the office and getting an email from a customer requesting more supplies, and you being able to pull out your phone to see if he’s paid his last bill? Now imagine being able to see year-to-date sales, terms, and other critical accounting data in the same glance? Well, it’s possible if you have Handheld Contact on your...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
25 janvier 2017
Calculated fields were introduced in Act! with version 16, but they didn't always work as expected with certain databases. The cause for this is based on Act!'s unique database design that employs spillover tables to manage constantly expanding database schemas. Shortly into the release cycle of Act v16 it was discovered that if a database...
Catégorie : Act!
23 janvier 2017
Act! est le gestionnaire de contacts #1 au monde depuis 30 ans, avec plus de 3 millions d’utilisateurs dans le monde.  En tant qu’application CRM, Act! est supporté par Swiftpage et un réseau de consultants certifiés offrant l’expertise technique pour assister les client dans la mise en place et l’utilisation. En tant que distributeur exclusive...
Catégorie : Act!
23 janvier 2017
Avec la sortie de Act! v19 la semaine dernière (version Française 1 mois plus tard), plusieurs clients nous demandent de mettre à jour leur base de données, et nous comprenons pourquoi.  Les commentaires techniques reçus de la communauté et notre équipe de support technique furent excellents, avec plus de 200 correctifs dans cette nouvelle version...
Catégorie : Act!
Écrit par Ken Quigley
20 janvier 2017
ENCORE PRESENTATION! We're hosting another free Act! v19 Virtual Roadshow, demonstrating the newly released Act! v19. We'll also be demonstrating Act4outlook, Act4CASL, and the Knowtifier, as well as an exciting new product and feature offering from Handheld Contact. Please join us for a fun and informative introduction to the latest...
Catégorie : Handheld Contact
Écrit par Ken Quigley
20 janvier 2017
Sync up to 45 000 contacts from your Act! database to Handheld Contact on your mobile device! For those Handheld Contact customers that need more than 15,000 contacts on their mobile devices, we finally have a solution for you. Over the last two years HHC listened and increased the normal sync limit from 7000 contacts to the 15,000 limit where it...

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Spécialistes dans les solutions CRM pour les petites et moyennes entreprises, à travers des services de conseils, de déploiement, d’hébergement, de support et de développement logiciel.

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