Le panier est vide
Connexion

Connexion à votre compte

Identifiant
Mot de passe
Maintenir la connexion active sur ce site

Créer un compte

Pour valider ce formulaire, vous devez remplir tous les champs.
Nom
Identifiant
Mot de passe
Répétez le mot de passe
Adresse e-mail
Répétez l'adresse e-mail
Captcha

Important notice for our customers – COVID-19

Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
6 avril 2020
When you're in the software business you come to learn the difference between a customer and a client. A customer will purchase products from you as it suits their interests, and there is seldom any "value add" service involved in the transaction. In fact, most vendors are aware that "customers" will shop elsewhere if there is any perceived...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
3 avril 2020
April is AMA month here at Keystroke as we host weekly 1-hour training sessions on the power of Act! Marketing Automation, and how it can help grow your business and fill your sales funnel. Each of these weekly webinars are recorded, and posted HERE for those that can’t make the live sessions. All classes at on Thursdays at 3PM EST, and normally...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
29 mars 2020
On Monday March 30th one of the most proficient AMA support reps in the industry, namely Billy Clark (formerly of Swiftpage) joins our support team, complimenting two professional graphic designers, three web developers, and a sales team that has sold more subscriptions of Act! Marketing Automation than nearly everyone else combined. Needless to...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
24 mars 2020
March 23, 2020 8:00 P.M. Office of the Premier For the purposes of this order, businesses include any-for-profit, non-profit or other entity providing the goods and services described herein. This does not preclude the provision of work and services by entities not on this list either online, by telephone or by mail/delivery. Note that...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
24 mars 2020
For years Billy Clark was the guy all Act! technical issues escalated to. Whether you were an Act! Consultant or an end-user, if your technical issue could not be solved by the support reps in Chennai, or the many Level 2 support agents in Scottstdale or Newcastle, you were escalated to Billy - who managed the Scottsdale Technical Support team and...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
18 mars 2020
In an effort to help our customers adjust to the unique challenges of suddenly working from home, Keystroke is making two of our popular online productivity products available free of charge for 3-months. Effective immediately, we’re extending the trials for Book2act.com and Webplanner.com 14-days to 3-months if you sign-up between now and the end...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
17 mars 2020
Take a proactive stance As the world responds to COVID-19 (coronavirus), the most important role for you as a business owner or manager is to protect yourself, your employees, and your customers. You are in a leadership role to guide, direct, and reassure those who work for you and those who count on you for products or services. A responsible...
Catégorie : News
Écrit par Ken Quigley
16 mars 2020
En tant que propriétaire d’entreprise, je suis conscient que mon équipe s’attend que je sois proactif pour traverser cette période difficile, et je travaille fort pour obtenir cette confiance. À l’interne, nous avons réagi dès vendredi en distribuant notre politique COVID-19 à tous les employés. Nous avons envoyé un sondage pour recueillir le...
Catégorie : News
Écrit par Eric Duong Lamoureux
12 mars 2020
Après beaucoup de commentaires et de tests, swiftpage est fière d'annoncer la mise-à-jour #4 pour act! v. 22. Cette mise-à-jour s'applique également entre act! pro et act! premium et est sécuritaire ce qui fait que vous pouvez la déployer dans un environement mixte. Page de téléchargement:
Catégorie : News
Écrit par Eric Duong Lamoureux
12 mars 2020
L'automne dernier, Swiftpage a annoncé que tous les clients act! avec souscription seront migrés vers un échellon de Growth Suite en 2020, et que les membres existants auront l'opportunité de payer un petit frais au prorata afin d'obtenir Marketing Automation ajouté immédiatement à leur compte avec le meilleur prix fixé. Plusieurs de nos clients...

Qui sommes-nous ?

Spécialistes de solutions pour les PME efficaces et accessibles de n'importe-où favorisant la productivité.

Contacter Keystroke

Nous contacter

Toronto   500 Gordon Baker Rd. Toronto, ON, M2H 3B4
Toll Free : 800.857.0558
Office : 416.499.3090
Fax : 416.499.1090

Kitchener   250 Woolwich St. S. Breslau, ON N0B 1M0
Toll Free : 800.939.4737 Ext. 1
Office : 519.579.1408

Montréal   2030 Pie-IX, Local 202 Montréal, QC, H1V 2C8
Toll Free : 888.880.0449
Office : 514.666.7587
Fax : 514.666.9851

Lundi au Vendredi: 9am à 5pm
Samedi et Dimanche: Fermé

Your Cart

×
Le panier est vide
Continue shopping